Introductie 2019: Doe mee, word lid!

Welkom in Nijmegen! Een prachtige stad die jou tijdens je studiejaren heel veel kansen biedt. Op politiek gebied is er ook veel mogelijk en zeker bij de onderwijspartij: D66.

Politiek en Plezier

Bij politieke vereniging D66 combineren we politiek met gezelligheid. Je wordt onderdeel van een nationaal en internationaal netwerk van liberalen. Je kunt lokaal of landelijk politiek actief worden, je kunt via werkgroepen meepraten over allerlei onderwerpen en de partij helpen met allerlei campagnes. D66 besteedt veel aandacht aan de opleiding en de ontwikkeling van haar leden en biedt daarvoor op allerlei niveaus trainingen en masterclasses.

Word lid en ontvang de D66 cursus sociaal-liberalisme cadeau

Waar staat D66 voor en waar komt haar gedachtegoed vandaan? Als je nu student-lid wordt van D66 afdeling Rijk van Nijmegen kun je dit najaar meteen gratis deelnemen aan onze cursus sociaal-liberalisme. Bij deze training geeft de Hans van Mierlostichting uitleg over de filosofie achter de standpunten van D66.

Word lid!

Lid worden van D66 kan hier, voor maar €25,- per jaar! Als je voor dit combilidmaatschap kiest, ben je ook meteen lid van de Jonge Democraten. De Jonge Democraten is de politieke jongerenpartij van D66.

Laatst gewijzigd op 19 augustus 2019