Introductie 2018: Doe mee, word lid!

Welkom in Nijmegen! Een prachtige stad die jou tijdens je studiejaren heel veel kansen biedt. Op politiek gebied is er ook veel mogelijk en zeker bij de onderwijspartij: D66.

Politiek en Gezelligheid

Bij politieke vereniging D66 combineren we politiek met gezelligheid. Je wordt onderdeel van een nationaal en internationaal netwerk van liberalen. Je kunt lokaal of landelijk politiek actief worden, je kunt via werkgroepen meepraten over allerlei onderwerpen en de partij helpen met allerlei campagnes. D66 besteed veel aandacht aan de opleiding en de ontwikkeling van haar leden en biedt daarvoor op allerlei niveaus trainingen en masterclasses.

Word lid en ontvang de D66 debattraining cadeau

Als je nu student-lid wordt van D66 afdeling Rijk van Nijmegen kun je dit najaar meteen gratis deelnemen aan onze Young Professional Debattraining. Bij deze training krijg je een introductie in de kunst van het presenteren, argumenteren en debatteren. In meerdere sessies leer je hoe je kunt overtuigen met een denderend betoog! Dit is niet alleen leuk, maar ook nog eens erg handig.

intro2016logo-01

Word lid!

Lid worden van D66 kan hier, voor maar €25,- per jaar! Als je voor dit combilidmaatschap kiest, ben je ook meteen lid van de Jonge Democraten. De Jonge Democraten is de politieke jongerenpartij van D66. Als je eenmaal lid bent, kan je je tijdens de intro direct al aanmelden voor de gratis debattraining, door dit formulier in te vullen.

Laatst gewijzigd op 16 augustus 2018