donderdag 17 november 2016

D66 Beste Studentenhuis Award 2016

Studenten zijn onlosmakelijk verbonden aan het bruisende karakter van onze stad. Daarom organiseert D66 een verkiezing tot beste studentenhuis van Nijmegen. D66-fractievoorzitter Rob Jetten zal op 15 december voor het eerst deze award uitreiken. Woon jij in het beste studentenhuis? Geef je dan vóór 8 december op en wie weet ontvangen jullie op 15 december D66-bezoek en mogen jullie jezelf een jaar lang het beste studentenhuis van Nijmegen noemen.

Wat heeft het beste studentenhuis van Nijmegen?

• Onderlinge verbondenheid: Leven jullie samen? Hoe goed kennen jullie elkaar?
  • Band met de buurt: Zijn jullie blij met de buurt en is de buurt blij met jullie?
  • Diversiteit: Verschillende achtergronden, opleidingen en leeftijden. Wat voegt deze verscheidenheid aan personen toe aan jullie studentenhuis?
  • Maatschappelijke betrokkenheid: Wat doen jullie individueel of als geheel voor de stad Nijmegen of de samenleving in bredere zin?

Vertel ons hieronder waarom jouw studentenhuis het beste van Nijmegen is, voeg een gezamenlijke foto toe, en wellicht winnen jullie de allereerste D66 Beste Studentenhuis Award.