vrijdag 20 november 2009

D66 opent campagnewinkel

De voorbereidingen voor de verkiezingen van 3 maart 2010 zijn in volle gang. Er komen bijeenkomsten voor vrijwilligers, het campagneteam, kandidaten worden getraind en we willen zo zichtbaar mogelijk zijn in de stad. Dat kan allemaal niet in het stadhuis of bij leden thuis. De D66 Winkel is een uitkomst.

Eind november openen we de D66 Winkel, naast Café De Plak in de Bloemersstraat. Bijna 200 vierkante meter met een 8,5 meter brede etalage. Ruimte genoeg voor onze bijeenkomsten en een uitstekende zichtlocatie. Er komen zo’n 100 bussen per dag door de straat. Misschien minder leuk voor de bewoners, maar voor ons prima.

Rob Jetten: ‘We zitten hier antikraak. Dus de kosten zijn laag. We hebben de ruimte hard nodig om alle campagnematerialen op te slaan. Maar zeker ook voor alle bijeenkomsten die we gaan organiseren voor de leden die actief zijn in de campagne en voor de nieuwe raadsleden. Vanaf begin december zullen we ook open zijn voor iedereen die informatie wil over D66. De openingstijden zijn nog niet vastgesteld maar we denken aan donderdagavond en zaterdagmiddag. Kort voor de verkiezingen zal dat zeker meer zijn.’

De winkel is nog niet voldoende ingericht. We gebruiken geen campagnegeld om spullen te kopen. Wie nog spullen heeft die we mogelijk kunnen gebruiken, dan houden we ons aanbevolen. Stuur dan even een mailtje naar campagne@d66nijmegen.nl en laat ons weten wat je hebt. We nemen dan contact op!